Uşak İl Koordinatörlüğü

Denetçi, Mütercim, Uzman ve Destek Personeli Seçme Sınavı sıralama listesi


“10.09.2017 tarihinde gerçekleştirilecek olan Denetçi, Mütercim, Uzman ve Destek Personeli Seçme Sınavı elektronik başvuruları değerlendirilmiştir. Açıktan Denetçi, Uzman, Mütercim ve Destek Personeli alımı pozisyonlarına başvuran adaylar arasından KPSS puanlarına göre yapılan sıralamada sıralamaya giren adaylar ve Kamudan başvuran adayların listesi ekte yer almaktadır. (Ek: Sıralama Listesi)

Açıktan başvurular; her bir başvuru kodu için 5 katı aday en yüksek KPSS puanına göre sıralanmış ve yazılı sınava katılmak üzere evrak teslim edecekler asil listesine dahil edilmiştir.

Kamudan başvurular; dil puanı ilanda belirtilen şartı sağlayan tüm adaylar, yazılı sınava katılmak üzere evrak teslim edecekler asil listesine dahil edilmiştir.

Öte yandan; açıktan başvurularda, her bir başvuru kodu için 5 katı asil adaya ek olarak, yedek listeler belirlenmiştir. Yedek olarak belirlenen adaylar da diğer adaylar gibi tüm işlemleri yaparak belirtilen tarihlerde Kurumumuza evraklarını teslim edeceklerdir. Asil olarak sıralamaya giren adaylardan Kuruma evrak getirmeyen, sınav ücreti yatırmayan, eksik/hatalı evrak getiren v.s. sebeplerle başvurusu kabul edilmeyen adayların yerine yedek olarak açıklanan adaylar sıralamaya göre yazılı sınava çağrılacaklardır. Asil listede boşalan yerlere, yedek liste başvuruları dahil edilecektir. Ancak her halükarda yazılı sınava girmeye hak kazanacak aday sayısı, ilan edilenin 5 katını aşamayacaktır. (Yedek listeden başvuran ancak, yazılı sınava girmeye hak kazanamayan adaylara sınav ücreti iade edilecektir.)

Adaylar bu duyurunun yayımlanmasından itibaren Ziraat Bankası Ankara Kamu Girişimci Şube TR59 0001 0025 3352 5851 4050 03 IBAN no’lu TKDK hesap numarasına Ziraat Bankasının tüm şubeleri ve internet bankacılığı üzerinden Sınav Tarihi, T.C. Kimlik Numarası, Ad, Soyad bildirmek suretiyle 75 (Yetmişbeş) TL sınav ücretini yatıracaklardır.

Sınav dekontu ve diğer başvuru evrakları 14.08.2017 - 18.08.2017 (Saat 17:00) tarihleri arasında, şahsen ya da adayın bir yakını tarafından, Turan Güneş Bulvarı No: 68 Çankaya/Ankara adresine elden teslim edilecektir. 18.08.2017 tarihi saat 17:00’den sonra ulaşan evraklar kabul edilmeyecektir. Posta, kargo ve e-posta ile yapılan başvurular geçersiz sayılacaktır.

Başvuruda sunulacak evraklar:

Aday Başvuru Formu (Aday Bilgi Formu) (tkdk.gov.tr/onlinesinav adresinden temin edilecektir.) (Tüm adaylar)

2 Adet Vesikalık Fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş olmalıdır) (Tüm adaylar)

Adli Sicil Beyan Formu (Elle ya da bilgisayarda doldurulacaktır.) (Tüm adaylar)

Askerlik Beyan Formu (Elle ya da bilgisayarda doldurulacaktır.) (Tüm erkek adaylar)

Avukatlık Staj Belgesi (Yalnızca Hukuk kodundan başvuran adaylar için)

Öğrenim diploması ya da mezuniyet belgesinin aslı veya tasdikli sureti. (Aslı ibraz edilmesi durumunda adayların beraberinde getireceği söz konusu belgenin fotokopisi Kurumca onaylanarak kabul edilecektir.) (Tüm erkek adaylar)

Europass formatında Özgeçmiş (tkdk.gov.tr/onlinesinav adresinden temin edilecektir.) (Tüm adaylar)

Hizmet Belgesi (Yalnızca Kamudan Uzman ve Denetçi pozisyonlarına başvuru yapan adaylar için, ilgili kurumdan alınacak resmi belge)

Hizmet Dökümü/Çalışma Belgesi (Yalnızca Açıktan Denetçi pozisyonuna başvuran adaylar için, 3 yıllık çalışma tecrübesini gösteren, ilgili kurum ve kuruluşlardan alınan imzalı, (varsa) kaşeli yazı ve bu çalışmaları destekleyecek SGK hizmet dökümü belgesi)

Kpss Sonuç Belgesi (Açıktan başvuru yapan adaylar için)

Sağlık Beyan Formu (Elle ya da bilgisayarda doldurulacaktır.) (Tüm adaylar)

Sınav Ücret Dekontu (Tüm adaylar)

T.C. Kimlik Beyan Formu (Elle ya da bilgisayarda doldurulacaktır.) (Tüm adaylar)

Yabancı Dil Sınav Belgesi (Destek Personeli hariç tüm adaylar)

Dilekçe (Yalnızca Yedek listeden evrak teslim edecek adaylar)

 

İlanen Duyurulur.

Cimer